SiteMap
Rss
آخر_هفته_با_موسیقی
آخر هفته با موسیقی

آخر هفته با موسیقی

پنجشنبه, 3 بهمن 1398

اشتراک گذاری

آخر هفته با موسیقی

آخر هفته با موسیقی / ارکستر سمفونیک تهران، ماه‌رویان، هوروش بند و هیژان

سالن‌های تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم بهمن در بخش پاپ میزبان پنج خواننده یا گروه و در بخش سنتی، کلاسیک و تلفیقی میزبان سه گروه یا موزیسین هستند.

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری مهمان منوچهر صهبایی پنجشنبه سوم بهمن ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرای خود را روی صحنه می‌برد.

با توجه به مشکلات پزشکی و به درخواست شهرداد روحانی رهبر دائم ارکستر سمفونیک تهران، تازه‌ترین کنسرت این ارکستر به رهبری صهبایی اجرا می‌شود. این اجرا با همراهی میترا کوته پیانیست ایرانی-اتریشی به‌عنوان سولیست، برای ششم بهمن نیز تمدید شد و بنا بود روحانی هدایت ارکستر را در این دو اجرا به عهده داشته باشد.

محسن میرزاده

محسن میرزاده خواننده پاپ پنجشنبه سوم بهمن ساعت 18 در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

در این اجرا که به همت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق برگزار می‌شود، مجید نظام‌ضیا تنظیم و رهبری ارکستر را بر عهده دارد و بخش‌هایی از کنسرت نیز به اجرای حرکات آیینی و محلی منطقه خراسان اختصاص خواهد داشت.

میرزاده در کارهای خود سعی دارد معرف بخشی از موسیقی مقامی خراسان با زبان موسیقی فیوژن باشد. او آلبومی را آماده انتشار دارد که قطعه‌های آن منتخبی از آثار پرطرفدار او در سال‌های اخیر است و تعدادی از آن‌ها در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده است.

هوروش بند

کنسرت گروه هوروش پنجشنبه سوم بهمن در دو سئانس 18:30 و 22 در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود. هوروش بند در این کنسرت قطعات قدیمی و جدید خود را برای طرفداران اجرا می‌کند.

گروه ماه‌رویان

کنسرت گروه ماه‌رویان (ویژه بانوان) جمعه چهارم بهمن ساعت 14:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

این اجرا کاری از گروه حرکت ماه‌رویان است که با همراهی گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و گروه کوبه‌ای سیمرغ به سرپرستی الهام برغمدی برگزار می‌شود. مهشید شهریارپور کارگردان و طراح حرکت، زهرا محمدی جعفری نویسنده، مجری و مدیر هنری و مریم صدری طراح حرکات باله است.

چارتار

گروه چارتار جمعه چهارم بهمن در دو سئانس 19 و 22 کنسرت خود را در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌کند.

در این کنسرت منتخبی از آثار پیشین چارتار که در قالب آلبوم و تک‌آهنگ منتشر شد در کنار چند قطعه جدید برای مخاطبان اجرا خواهد شد. آرمان گرشاسبی خواننده، آرش فتحی آهنگساز، احسان حائری ترانه‌سرا و آیین احمدی‌فر تنظیم‌کننده، اعضای اصلی گروه چارتار را تشکیل می‌دهند.

سیروان خسروی

کنسرت سیروان خسروی آهنگساز و خواننده پاپ جمعه چهارم بهمن در دو سئانس 18:45 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

سیروان در این اجرا قطعات "دوست دارم زندگی رو"، گبه همین زودی"، "نه نرو"، "آگه تو مال من نیستی"، "کجایی تو"، "خاطرات تو"، "جاده"، "بارون پاییزی"، "بازم بتاب" و "بی‌قرار" را اجرا خواهد کرد. در گروه سیروان خسروی مجید پروریان (گیتار بأس)، علی طاهایی (درامز)، نریمان نایمی (ساکسیفون)، یاشا حکمی (کیبورد)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک و آکوستیک) و امیر دانایی (گیتار الکتریک) به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

میترا کوته

رسیتال پیانو میترا کوته پیانیست ایرانی-اتریشی جمعه چهارم بهمن ساعت 18 در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. در این اجرا آثاری از مشاهیر موسیقی جهان چون هایدن، شوبرت، شومان، راول توسط کوته نواخته می‌شود.

هیژان

ارکستر هیژان به رهبری هیوا رنجبر جمعه چهارم بهمن ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

ارکستر هیژان با موضوع موسیقی اقوام ایران متشکل از 60 نفر از موزیسین‌های موسیقی فولک، سنتی و کوبه‌ای است. در چهارمین اجرای این ارکستر در تالار وحدت فیروز رضایی در بخش موسیقی لری، رضا نظری در بخش موسیقی کردی، امیر میرشکاری در بخش موسیقی جنوبی و رضا خاتمی‌نیا در بخش موسیقی آذری خوانندگان این اجرا هستند.

هدف ارکستر هیژان از اجرای موسیقی اقوام، اتحاد تمامی ایرانیان، شناخت بیشتر فرهنگ‌ها ازجمله موسیقی، زبان، لباس و... است. کنسرت ارکستر هیژان با تهیه‌کنندگی موسسه فروغ فلق برگزار خواهد شد.

تیک آرت حامی اول هنر استان اردبیل

(برای دنبال کردن تیک آرت در صفحات مجازی اینجا کلیک کنید)

منبع تیک آرت